wysylka i dostawa – Cannaby
Darmowa i bezkontaktowa dostawa oraz -20% z kodem CAN20LP
Koszyk

Wysyłka i dostawa

Znajdziesz tutaj informacje takie jak: czas wysyłki i dostawy, opcje dostawy, zmiany w zamówieniu i wiele innych!

Anulowanie zamówień, odsyłanie produktów i zwrot pieniędzy

Anulowanie zamówień

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz je anulować online, w witrynie Stan zamówienia. Jeśli rozpoczął się już proces przygotowania produktów do wysyłki lub przesyłka jest już w drodze, poczekaj na jej dostawę, a następnie zainicjuj proces odesłania produktów kontaktując się z nami.

Zwroty towarów i pieniędzy

Skontaktuj się z nami w celu zainicjowania procesu odsyłania produktów. Zwroty towarów podlegają zasadom sprzedaży i zwrotu pieniędzy obowiązującym w firmie Cannaby. Jeśli zmienisz zdanie, masz prawo odesłać produkt, w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostawy pod warunkiem jednak że jego opakowanie nie zostało otwarte.

Problemy z zamówieniem

Zagubione przesyłki

Dostawa DHL: jeśli kurier — przy próbie dostarczenia przesyłki — nie zastanie Cię w domu, wówczas zostawi awizo. Pozwala to na bezpośredni kontakt z kurierem w celu umówienia nowego, dogodnego dla Ciebie terminu doręczenia (w godzinach pracy). Możliwa jest nawet zmiana adresu dostawy.

Aktualny status przesyłki znajdziesz w witrynie Stan zamówienia. W sprawie przesyłki pocztowej, która nie została doręczona mimo upływu 5 dni od daty wysyłki, skontaktuj się z nami.

Zniszczone lub uszkodzone produkty

Jeśli po odebraniu zamówienia okaże się, że produkty są uszkodzone, skontaktuj się z nami.

W przypadku jakichkolwiek szkód firma Cannaby skontaktuje się bezpośrednio z firmą kurierską, aby rozwiązać problem możliwie najszybciej i najkorzystniej dla Ciebie. Dołożymy wszelkich starań, aby informować Cię na bieżąco o statusie sprawy, a w uzasadnionych przypadkach dostarczymy produkt zamienny.

Brak faktury

W ciągu 3 do 5 dni od doręczenia przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail z fakturą od firmy Cannaby. Jeśli nie otrzymasz faktury lub jeśli potrzebujesz dodatkowej kopii, wydrukuj ją z witryny Stan zamówienia.

Informacje o dostawie

Jeśli zamówione produkty dostarczane są na adres firmowy, kurier dostarczy je do recepcji lub innego wyznaczonego punktu przyjmowania dostaw i zażąda pokwitowania od osoby kierującej recepcją lub nadzorującej przyjęcia. Nie jest wymagany podpis osoby widniejącej na zamówieniu jako odbiorca.

Jeśli dostawa realizowana jest na adres domowy w budynku z recepcją, kurier dostarczy przesyłkę do recepcji. Pracownik recepcji może pokwitować odbiór, pod warunkiem że ma wyznaczone stałe miejsce pracy w budynku.

Wiadomość e-mail do odbiorcy przesyłki będzie zawierać informacje o produkcie, dostawie oraz informacje potrzebne do śledzenia statusu przesyłki, ale nie będzie zawierać informacji nt. płatności. Odbiorca będzie też na bieżąco informowany o statusie dostawy.

Śledzenie stanu zamówienia

Stan zamówienia możesz śledzić za pośrednictwem witryny Stan zamówienia, dostępnej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

W witrynie Stan zamówienia możesz wyświetlić bieżący stan zamówienia, listę zamówionych pozycji, sprawdzić szacowany czas wysyłki oraz czas dostawy.

Zmiany w zamówieniu

Po przygotowaniu zamówionych produktów do wysyłki lub po ich wysłaniu zmiana adresu dostawy nie zawsze jest możliwa. Jeśli przesyłka została już przekazana firmie kurierskiej, możesz skontaktować się bezpośrednio z tą firmą i poprosić o zmianę adresu, jeśli taka opcja jest dostępna.

Szczegóły swojego zamówienia możesz modyfikować online w witrynie Stan zamówienia, dopóki nie otrzymasz wiadomości e-mail z informacją o wysłaniu przesyłki. Jeśli zmodyfikowanie danych dostawy 
w tej witrynie okaże się niemożliwe, skontaktuj się z nami.

Szacowany czas wysyłki i dostawy

Czas wysyłki

Szacowany czas wysyłki to przybliżona informacja o terminie wysyłki produktów z magazynu.
Wszystkie produkty dostępne na naszej stronie są gotowe do wysyłki i są wysyłane w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Czas dostawy

Szacowany czas dostawy oznacza czas potrzebny na dostarczenie przesyłki pod podany adres i jest liczony od chwili wysyłki.

Czas dostawy dla przesyłek InPost wynosi 1 - 2 dni roboczych.

Opcje dostawy

Wszystkie zamówienia są wysyłane bezpłatnie w ciągu 24 godzin. Czas dostawy wynosi 1 - 2 dni roboczych.

Naszym klientom oferujemy darmową dostawę realizowaną poprzez firmę InPost

 

Będziemy Cię informować na bieżąco

Krótko po złożeniu zamówienia i opłaceniu go kartą kredytową otrzymasz potwierdzającą wiadomość e-mail ze szczegółami swojego zamówienia.

Po wysłaniu przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o wysłaniu przesyłki, zawierającą dane firmy kurierskiej, informacje umożliwiające śledzenie przesyłki oraz wybrany termin dostawy. W przypadku złożenia zamówienia z przeznaczeniem na prezent dla innej osoby, celowe jest podanie własnego adresu e-mail, nie zaś adresu e-mail odbiorcy.

Stan zamówienia możesz śledzić za pośrednictwem witryny Stan zamówienia, dostępnej przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.