Masz pytanie?

Tu znajdziesz odpoweidzi na najcześciej zadawane pytania. Jeżeli chcesz pogłębić swoją wiedzę na temat CBD, to zapraszamy Cię do naszej Akademii!

Pytania i odpowiedzi

Anulowanie zamówień, odsyłanie produktów i zwroty

Anulowanie zamówień - Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz je anulować online, w witrynie Stan zamówienia. Jeśli rozpoczął się już proces przygotowania produktów do wysyłki lub przesyłka jest już w drodze, poczekaj na jej dostawę, a następnie zainicjuj proces odesłania produktów kontaktując się z nami.

Zwroty towarów i pieniędzy - Skontaktuj się z nami w celu zainicjowania procesu odsyłania produktów. Zwroty towarów podlegają zasadom sprzedaży i zwrotu pieniędzy obowiązującym w naszej firmie. Jeśli zmienisz zdanie, masz prawo odesłać produkt, w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostawy, pod warunkiem jednak że jego opakowanie nie zostało otwarte.

Problemy z zamówieniem

Zagubione przesyłki - jeśli kurier — przy próbie dostarczenia przesyłki — nie zastanie Cię w domu, wówczas zostawi awizo. Pozwala to na bezpośredni kontakt z kurierem w celu umówienia nowego, dogodnego dla Ciebie terminu doręczenia (w godzinach pracy). Możliwa jest nawet zmiana adresu dostawy.

Aktualny status przesyłki znajdziesz w zakładce Stan zamówienia w panelu klienta. W sprawie przesyłki pocztowej, która nie została doręczona mimo upływu 5 dni od daty wysyłki, skontaktuj się z nami.

Zniszczone lub uszkodzone produkty - jeśli po odebraniu zamówienia okaże się, że produkty są uszkodzone, skontaktuj się z nami.

W przypadku jakichkolwiek szkód skontaktujemy się bezpośrednio z firmą kurierską, aby rozwiązać problem możliwie najszybciej i najkorzystniej dla Ciebie. Dołożymy wszelkich starań, aby informować Cię na bieżąco o statusie sprawy, a w uzasadnionych przypadkach dostarczymy produkt zamienny.

Brak faktury - W ciągu 3 do 5 dni od doręczenia przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail z fakturą od firmy Cannaby. Jeśli nie otrzymasz faktury lub jeśli potrzebujesz dodatkowej kopii, wydrukuj ją z witryny Stan zamówienia.

Informacje o dostawie

Jeśli zamówione produkty dostarczane są na adres firmowy, kurier dostarczy je do recepcji lub innego wyznaczonego punktu przyjmowania dostaw i zażąda pokwitowania od osoby kierującej recepcją lub nadzorującej przyjęcia. Nie jest wymagany podpis osoby widniejącej na zamówieniu jako odbiorca.

Jeśli dostawa realizowana jest na adres domowy w budynku z recepcją, kurier dostarczy przesyłkę do recepcji. Pracownik recepcji może pokwitować odbiór, pod warunkiem że ma wyznaczone stałe miejsce pracy w budynku.

Wiadomość e-mail do odbiorcy przesyłki będzie zawierać informacje o produkcie, dostawie oraz informacje potrzebne do śledzenia statusu przesyłki, ale nie będzie zawierać informacji nt. płatności. Odbiorca będzie też na bieżąco informowany o statusie dostawy.

Śledzenie stanu zamówienia

Stan zamówienia możesz śledzić za pośrednictwem witryny Stan zamówienia, dostępnej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

W witrynie Stan zamówienia możesz wyświetlić bieżący stan zamówienia, listę zamówionych pozycji, sprawdzić szacowany czas wysyłki oraz czas dostawy.

Zmiany w zamówieniu

Po przygotowaniu zamówionych produktów do wysyłki lub po ich wysłaniu zmiana adresu dostawy nie zawsze jest możliwa. Jeśli przesyłka została już przekazana firmie kurierskiej, możesz skontaktować się bezpośrednio z tą firmą i poprosić o zmianę adresu, jeśli taka opcja jest dostępna.

Szczegóły swojego zamówienia możesz modyfikować online w witrynie Stan zamówienia, dopóki nie otrzymasz wiadomości e-mail z informacją o wysłaniu przesyłki. Jeśli zmodyfikowanie danych dostawy w tej witrynie okaże się niemożliwe, skontaktuj się z nami.

Szacowany czas wysyłki i dostawy

Czas wysyłki - szacowany czas wysyłki to przybliżona informacja o terminie wysyłki produktów z magazynu.Wszystkie produkty dostępne na naszej stronie są gotowe do wysyłki i są wysyłane w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Czas dostawy - szacowany czas dostawy oznacza czas potrzebny na dostarczenie przesyłki pod podany adres i jest liczony od chwili wysyłki.

Czas dostawy dla przesyłek InPost wynosi 1 – 2 dni roboczych

Opcje dostawy

Wszystkie zamówienia są wysyłane bezpłatnie w ciągu 24 godzin. Czas dostawy wynosi 1 – 2 dni roboczych.

Naszym klientom oferujemy darmową dostawę realizowaną poprzez firmę InPost.

Krótko po złożeniu zamówienia i opłaceniu go kartą kredytową otrzymasz potwierdzającą wiadomość e-mail ze szczegółami swojego zamówienia.

Po wysłaniu przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o wysłaniu przesyłki, zawierającą dane firmy kurierskiej, informacje umożliwiające śledzenie przesyłki oraz wybrany termin dostawy. W przypadku złożenia zamówienia z przeznaczeniem na prezent dla innej osoby, celowe jest podanie własnego adresu e-mail, nie zaś adresu e-mail odbiorcy.

Stan zamówienia możesz śledzić za pośrednictwem witryny Stan zamówienia, dostępnej przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Co muszę zrobić, aby dołączyć do Klubu?

To bardzo proste, załóż konto i wszystko gotowe! Kupuj, polecaj, zbieraj punkty i wymieniaj na nagrody.

Po co mi punkty?

Zebrane punkty możesz wymieniać na olejki za złotówkę.

Jak mogę zdobyć punkty?

Punkty możesz zdobywać dzięki różnym formom aktywności:

W przypadku zamówień 1 zł = 1 pkt

Za polecenie znajomemu i zakup z Twojego prywatnego kodu -10% 250 pkt

Za urodziny 100 pkt

Za dołączenie do rodziny 100 pkt

Zostawienie opinii 50 pkt

Kiedy naliczą się moje punkty?

Punkty zostają automatycznie przyznane do Twojego konta po każdym zamówieniu. Ilość zebranych punktów możesz sprawdzić w panelu Klubu.

Czy dostanę punkty jeżeli odwołam swoje zamówienie?

W przypadku odwołania zamówienia punkty nie zostaną przyznane.

Czy mogę zrezygnować z Clubu?

Z programu lojalnościowego możesz zrezygnować w każdym momencie poprzez usunięcie swojego konta klienta. Jeżeli masz problem z usunięciem konta, skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Zadzwoń lub napisz do nas!

+48 602 438 694 info@cannaby.pl
Miłego dnia!